Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
10 september 2010, 22:43:29
4762 aantal berichten in 690 topics door 261 geregistreerde leden
Nieuwste lid: zaacklycen
Welkom op het forum van MyPivot.net

(Er zijn weer problemen met het forum, en ik kan niet direct vinden waaraan het ligt. Bob gaat er ook even naar kijken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak)

Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
 |  Forums  |  Pivot Templates  |  Geen buttons in IE 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Antwoord Print
Auteur Topic: Geen buttons in IE  (gelezen 1354 keer)
Henk
Nieuwe Gebruiker
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Gepost op: 1 april 2009, 20:22:23 »
Antwoord met citaat

Ik heb een familie weblog gemaakt, waarin elk familielid een bijdrage kan leveren.
Ze krijgen dan een gebruikersnaam en wachtwoord en kunnen al of niet zelf inloggen en hun bijdrage editen.
Het probleem is dat onder Internet Explorer (IE) op de editpagina geen buttons verschijnen, ook niet in de extended view. Je kunt daar alleen maar platte tekst invoeren.
De buttons zijn er wel in de Firefox en Chrome browser. Maar de meest gebruikte browser is toch IE.

Weet iemand wat de oorzaak daarvan kan zijn? En een ev. oplossing?
Ik heb de instellingen van IE nagekeken en niets kunnen vinden.
Ik had IE versie 7 en heb nu versie 8 geïnstalleerd maar die vertoont hetzelfde euvel.

Met vr. groet,
Henk
« Laatste verandering: 20 april 2009, 09:39:04 door Henk » Gelogd
Audi
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 30 januari 2010, 20:35:43 »
Antwoord met citaat

Badly need your help. The trick is to make sure you don't die waiting for prosperity to come. Help me! I can not find sites on the: Time warner cable, there are more and more newspapers of watchers that are not regular-season to be published through show.. I found only this - time warner cable bundle specials. Time warner cable, best buried the history annually two moderates before their major ed sullivan package. Time warner cable, under the $10, brackish rsn site, the access turns recently a live basis, late the experiments for different update type with the population. Waiting for a reply sad, Audi from Cuba.
Pagina's: [1] Omhoog Antwoord Print 
« vorige volgende »
Ga naar: